[cookie_hinweis]   

Organisatie & administratie

city-map kan diverse ondersteunende (financiële) zaken voor u regelen, zodat dit allemaal gestructureerd zal verlopen en u hier weinig tot geen tijd aan hoeft te besteden. Ook hierin komt city-map Organisatie u tegemoet.

De Financiële Organisatie

Met simpele handelingen kunt u online uw rekeningen sturen en verloopt dit betalingsproces geautomatiseerd, zodat u er geen omkijken meer naar heeft.

Zodra u het facturatie proces initieert stellen wij de rekening samen, zenden de rekening naar de klant, regelen het betalingsverkeer, bewaken de ontvangst van het geld en crediteren u vervolgens met het juiste bedrag. Dit geldt ook voor de maandelijkse kosten, welke wij incasseren via een automatische incasso.De administratie en controle van lopende betalingen wordt dus door city-map geregeld. Daarnaast kunnen uw klanten ook betalen via een overmaking of credit card.

Maandelijkse afrekening

Aan het eind van iedere maand krijgt u een duidelijk gedetailleerd overzicht van uw omzet en boekingsposities uit uw regio. Natuurlijk kunt u uit het systeem additionele overzichten produceren voor iedere medewerker binnen uw organisatie. Zo weet u precies wie wat gepresteerd heeft.

Systeem georiënteerde correspondentie

city-map kan u voorbeeldteksten verstrekken voor alle systeem georiënteerde processen, zodat de meeste correspondentie via bepaalde vaste structuren en beter gecontroleerd kan verlopen. Berichten die op deze wijze uit het systeem voortkomen, worden automatisch naar uw klanten gestuurd.

Virtueel bureau

Het virtueel bureau is in het city-map intranet de centrale omgeving voor al uw activiteiten.Het verzameld automatisch uw notities en onderhoudt uw contactbeheer, agendabeheer en dit levert u weer tijdwinst op.

Standaard documenten

Orderdocumenten en productomschrijvingen

Uitgebreide orderteksten, algemene leveringsvoorwaarden en informatie voor u en uw klanten om formeel en correct uw orders te kunnen maken.

Consultatie en verkoopportfolio

Alle belangrijke documenten die u nodig heeft voor presentaties van het complete productenpakket aan uw klanten.

Gesprekshandleiding en adviesrichtlijnen

Hiermee kunt u systematisch uw klantengesprek voeren om zodoende een op maat gemaakt voorstel te kunnen overhandigen.